Share
price

QRF
Hoofdsponsor Retailer of the Year Belgium 2018
QRF Header Image

Blog

 Qrf Retailer of the Year 2018-2019: de winnaars zijn bekend!

Qrf Retailer of the Year 2018-2019: de winnaars zijn bekend!

30.11.2018

Gisteren maakte Anneleen Desmyter, CEO van Qrf City Retail, de winnaars bekend voor de Qrf Retailer of the Year Awards 2018-2019 tijdens de RetailDetail Night in San Marco Village, Schelle.

Meer info
Bewegen of stilstaan in onze steden?

Bewegen of stilstaan in onze steden?

02.11.2018

Het online magazine FOKUS bracht in oktober een dossier uit over de Moderne Stad. Daarin lezen we onder andere hoe steeds meer Belgen terug naar de stad trekken om te wonen. Die stad moeten we daarom leefbaar maken en houden, en mobiliteit vormt een van de belangrijkste voorwaarden voor die leefbaarheid. Een visie die Qrf City Retail ondersteunt.

Meer info
Qrf Retailer of the Year 2018-2019: de genomineerden zijn bekend!

Qrf Retailer of the Year 2018-2019: de genomineerden zijn bekend!

21.09.2018

Gisteren maakte Anneleen Desmyter, CEO van Qrf City Retail, de genomineerden bekend voor de Qrf Retailer of the Year Awards 2018-2019 tijdens de RetailDetail Day in Mechelen.

Meer info
Hoeveel geeft de Belg vrij tijdens het shoppen?

Hoeveel geeft de Belg vrij tijdens het shoppen?

21.09.2018

Steeds vaker verzamelen winkels persoonlijke data van hun bezoekers. Die gegevens worden vervolgens gebruikt om de consument met een op maat gemaakte aanpak te benaderen. Maar wil de consument dit wel en weet hij of zij wat er verder met deze gegevens gebeurt? Zeker met de implementatie van de Europese GDPR-wetgeving (General Data Protection Regulation) in mei 2018 in het verschiet, is het belangrijk om antwoorden te vinden op deze vragen. Qrf City Retail liet een consumentenonderzoek uitvoeren.

Meer info
Blokker maakt winkels ‘gezelliger’

Blokker maakt winkels ‘gezelliger’

03.09.2018

Blokker investeerde de laatste maanden grondig in haar winkelnetwerk en vernieuwde maar liefst vierhonderd winkels naar het nieuwe concept. Klanten van de keten ervaren dat nieuwe concept echter als ‘steriel’ en ‘leeg’. Blokker ziet het belang in van de winkelbeleving en gaat opnieuw aan het werk.

Meer info